Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Ημέρα 3η

Πολύ μου άρεσε η σημερινή μέρα!!

Το πρωί ήπια ένα ποτήρι γάλα και έφαγα ένα... καρότο!

Το μεσημέρι έφαγα μισό στήθος κοτόπουλου κοκκινιστό, με ένα πιάτο ρύζι, γιαούρτι και τυρί τριμμένο.

Το απόγευμα, έφαγα ένα μικρό μπολάκι γιαούρτι με μισή μπανάνα. Το βράδυ, δεν πεινούσα καθόλου, οπότε ήπια ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη) με κανέλα.

Το μείον της ημέρας είναι ότι ήπια περίπου ένα λίτρο νερό.

Το πολύ θετικό είναι ότι λίγο πριν κοιμηθώ, κατάφερα να νικήσω την λιγούρα που με είχε πιάσει και τις "αμαρτωλές" σκέψεις που με τριβέλιζαν (να ψήσω 778 τοστ, να φάω κορν φλέικς με ζάχαρη και γάλα κλπ κλπ κλπ)

(Και εδώ να ομολογήσω ότι "έκλεψα" ελαφρώς, διότι ανέβηκα στην ζυγαριά, 
ενώ έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα ζυγίζομαι κάθε Παρασκευή πρωί. 
Με έδειξε -900 γραμμάρια και τρελάθηκα από την χαρά μου!!!)

Ok, ίσως είναι πολύ νωρίς για να αρχίσω τα "μπράβο" και τα "ζήτω" αλλά...
 ένα μικρό "well done!", θα μου το πω!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου