Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ημέρα 4η

Αυτό που βλέπω επικεφαλίδα "ημέρα 4η", αγαπητό μου διαιτολογοημερολογιάκι, πολύ μου αρέσει!
Για να καταλάβεις, οι δικές μου δίαιτες (ή οι προσπάθειες "σωστής διατροφής, τέλος πάντων) ήταν σαν τις επετειακές εκδηλώσεις του Πολυτεχνείου: 3ήμερες!

Τέταρτη ημέρα λοιπόν, με έναν freddo espresso γλυκό και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, γύρω στις 8πμ) για πρωινό. Στις 11πμ έφαγα μία μπανάνα και το μεσημέρι, γύρω στις 2μμ, απόλαυσα ένα πιάτο χόρτα του βουνού με σολωμό καπνιστό και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης. Πραγματικά, αυτό το γεύμα το ευχαριστήθηκα! Χόρτασα, χωρίς να φουσκώσω ή να "βαρύνω".

Επιστρέφοντας στο σπίτι, άρχισε το καθημερινό σήριαλ:
"Πεινάω, λαιμαργάω, λυσσάω", να μου λέω εγώ...
"ΔΕΝ πεινάς, ΔΕΝ λαιμαργάς, ΔΕΝ λυσσάς", να μου ξανα-λέω εγώ...

Εν πάσει περιπτώσει, έφαγα (μόνο) 2 φέτες ψωμί (λεπτές, είναι η αλήθεια) με φέτα. Αυτό, γύρω στις 7:30 μμ. Κατά τις 8:30μμ ήπια ένα πράσινο τσάι με κανέλα. (Νομίζω ότι αυτό το γευστικότατο ροφηματάκι, μου κόβει την όρεξη.)

Λίγο αργότερα, ετοίμασα πιττάκια με φέτα και ντομάτα για τα πιτσιρίκια. Πάλεψα πολύ με τον εαυτό μου και, τελικά, τα κατάφερα!! Όχι απλά ΔΕΝ έφαγα, αλλά ΔΕΝ δοκίμασα καν...


Βρε λες να δουλέψει;;;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου